Tänään onkin jo hieman parempi olotila tai oikeastaa jo paljon parempi.

Hulluutta ku kaikkee pöhköö pitää kokeilla. En tiedä mistä johtu, ku enhän mä nyt tänäänkään ole

niit hiilareit paljon enempää syönyt, mut enemmä siemeniä mm. pellavan, seesamin....


Käväsin koirankin kanssa vetäsemässä tunnin lenkin:)

Se kyllä teki tosi hyvää...ekaks en millään meinannu jaksaa mennä, mut kyllä se siitä sitten ku vaan lähti....jotain kummallista mulle on nyt tapahtumassa. Koska ei tämä nyt mitään normaaliakaan enää ole. Kyllä mä tähän asti olen jaksanut ihan hyvin:(

 

Jos vaikka pääsis jo huomenna töihin:)

Ehkä toiveajattelua......

Nyt täytyy mennä suihkuun, jotta kerkeen syödä ennen lekuriin menoa.....

 

No, tulihan se tehtyä...ni lääkärireissu. En tiedä oliko siitä oikeastaan mitään hyötyä. Tuli jälleen uudet lääkkeet....nyt mulla sit onkin fibromyalgia = pehmytkudosreuma. Jota se lääkäri ei sairautena pitänyt, vaikka oli jonninlainen reumalääkäri:(

Sain sepramit takaisin ja sit pitäis syödä triptyl- nimistä lääkettä.

Katsoin netistä ja sekin pitäis olla jonninlainen masennuslääke, niin ku sepram:kin. Onko siinä nyt järkeä syöttää kahta eri mieliala lääkettä?

Nyt en tiedä miten sen teen...netin keskustelupalstoilla oli juuri näistä kahdesta lääkkeestä, että ovat ihan sekaisin, ei pysty keskittymään oikein mihinkään.

No, sit sen näkee ku kokeilee. Paitsi aloitan sepramin 10mg:lla, koska se toinenkin on mielialalääke.......

Ei ku huomenna apteekkiin:)